Microsoft Silver Partner
צח
edu_AEP_silver_badge_horizontal_lores
משווק מורשה תוכנות אדובי לבתי ספר ומגזר חינוך -CS6 | תוכנות אדובי לבתי ספר ומוסדות חינוך
Certified_Sales_Professional_Acrobat_XI_badge
certified_sales_professional_creative_suite_6_badge
certified_sales_professional_eLearning_badge

מנהלים, אל תאפשרו לגוף המבצע להחליט עבורכם איזו תוכנת שליטה תותקן שכן קיים סיכוי סביר שהמלצתו תושפע משיקולי רווחיות (ואחרים...) שאינם רלוונטיים ולא מקצועיים. הקפידו לדרוש הדגמה או המחשה של יכולות השליטה, של ממשק המורה, וודאו ידידותיות, קלות עדכון והסרה ופונקציות ייחודיות שתרומתן למהלך השיעור קריטית, על מנת להבטיח שהמורים יעשו בה שימוש לאורך זמן.

אודות NetControl:

 

תוכנת NetControl פורצת דרך לבתי ספר ומוסדות חינוך, הדרכה ואחרים אשר מגבלת תקציב או בעיות תאימות לתשתית הקיימת מנעה מהם את גלישת הטכנולוגיה ושיפור מערך השיעור עד כה.

 

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת שצורך חיוני זה אשר מהווה עמוד תווך בכל כיתת הדרכה, יהא בהישג ידו של כל ארגון, מסחרי, כלכלי, ובראשם חינוכי, ללא מגבלות תשתית או כמעט כל מגבלה אחרת אשר מונעת מהמורה / מנחה / מרצה לשלוט בנעשה בכיתה, להעביר את החומר בצורה נוחה, יעילה, אפקטיבית ואף אטרקטיבית (גם לתלמידים).

 

תוכנת NetControl עומדת היום בחזית מערך ההדרכות במדינות רבות באירופה, באסיה בארה”ב ובישראל וזוכה להצלחה גדולה.

 

NetControl ניחנה בגמישות מקסימלית (מתאימה לכל מערכת הפעלה, לשרתים, טרמינלים, רשתות וירטואליות, רשתות אלחוטיות ועוד) מחד ואינה מכבידה על המחשבים בהם היא מותקנת (מדובר בתוכנה “רזה” במיוחד שאינה צורכת משאבי מחשוב חזקים מחד ומשאבי רשת מאידך (כוללת אפשרות התאמה ידנית ע”פ תצורת ומגבלות החומרה בארגון).

 

NetControl מיוצגת ע”י צח סחר מזה כבר יותר מעשור ומותקנת במגוון מוסדות, חברות, כיתות הדרכה פרטיות וממשלתיות, ארגונים מוניציפליים וכיו”ב, בין היתר למטרות ניהול ואינטרקציה בין עובדים ומנהלים, אנשי תמיכה ארגוניים וכיו”ב.

 

NetControl היא התוכנה בעלת המגוון הרחב ביותר של “פיצ’רים” ומתאימה לכל מנחה / מורה / מנהל / איש IT כ”כפפה ליד”…

 

NetControl אף מאפשרת מעקב צמוד ממקום אחר ברשת (מנחה שנמצא בכיתה אחרת או מבקר), הקמת כיתות מרובות וחלוקה משתנה של המחשבים המרכיבים אותה (הכיתות הן קבוצות לוגיות – וירטואליות), נהנית מיציבות מקסימלית, חסכונית במשאבי הרשת ומאפשרת התקנה והטמעה בקלות רבה כולל תמיכה בשרתי טרמינל, כיתות וירטואליות (VDI), סביבות דומיין, VPN ועוד.

 

אנו מזמינים אתכם לאמץ את NetControl גם בכיתותיכם, להכפיל את אפקטיביות זמן המורה במספר מונים (!) ולסגל שיטות הדרכה מתקדמות, מעניינות יותר  ובמחיר נמוך במיוחד.

 

בעלות חד פעמית של כחצי ממשכורת מורה זוטר ניתן להכפיל את יעילות השעורים בעשרות מונים של מורים רבים

אודות צח מחשבים ותקשורת:

צח מחשבים ותקשורת מתמחה בפתרונות מחשוב לעסקים, למוסדות וללקוחות פרטיים ומספקת סל מוצרי תמיכה, חומרה ותוכנה, כיסוי רחב של צרכי הלקוחות בתחום המחשבים, הרשת בבית או בעסק ושירותי תקשורת ומחשוב ענן, אבטחה, גיבוי ותחזוקה שוטפת של המחשבים.

העסק קיים כבר משנת 1995 ובעל ניסיון רב בתחום המחשוב. העוסק כאמור במגוון פתרונות ללקוחותיו החל ממשרדי ממשלה, חברות מובילות במשק, משרדים ומפעלים ועד לקוחות קטנים ופרטיים רבים, מפיץ מוצרי מחשוב, חומרה ופתרונות תוכנה ייעודיים וייחודיים.

Microsoft_Certificate_03-12-12.jpg
Microsoft_Sales_Certificate
MCP.jpg
AZ-900-Azure-Fundamentals.jpg
Western_Digital_Certificates.png
Adobe_Certified_Pro_Education.png
Adobe_Certified_Sales_Professional
Adobe_Certified_Pro_Creative_Cloud.png
Adobe_Certified_Pro_Acrobat_XI_level_2.png
Adobe_Certified_Pro_CS6.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-MSP01-Sophos-MSP-Connect-Sales-Consultant.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-Sophos-Certificate-of-Achievement.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-Sophos-SC01-Sales-Fundamentals-Sales-Consultant.png
_ריתוך_סיבים_אופטיים.png
-מרכזיות-Yeastar-2.jpg
-ריסקו-RISCO.jpg
-מתקין-פימא.png
u200Fu200FRadmin_remote_Contol_Admin_Certified_Reseller_-הסמכת_משווק_level-1-עותק.jpg
Microsoft-Education-AEP-Certificate.jpg
AER.2014.Certificate.jpg
דילוג לתוכן